maanantai 7. lokakuuta 2013

AUTUMN

Heippa,
mulla on nyt onnellisesti kirjoitukset takana ja meni vielä mun mielestä aika hyvin :-)

Noh, nyt kun arki alkaa rullamaan niin oon alkanut vähän miettimään mitä haluun liikunnalta? -on ihana käydä salilla ja kaikenmaailman ryhmäliikuntatunneilla testaamassa eri lajeja. Mulla on kuitenkin niin pitkä tanssihistoria ryhmän kanssa toimimisesta niin nää tunnit ei anna tarpeeks 1.ryhmähenkeä,koska porukka vaihtuu joka tunnilla. 2. tarpeeksi varaa kehittyä, kun ne on laadittu niin isolle poppoolle eikä itsensä haastaminen oo itselle aina sopiva.

Oon pitkään käyny ja tuun jatkossakin käymään noilla tunneilla, mut nyt tarvitsisin semmosen oman pikku harrastuksen, johon voisin keskittyä. Mulla on se vaikee, et tykkään niin monista eri ääripäistä ja melkein kaikkee tekis mieli koklaa ja harrastaa kunnolla. Ajattelin tässä käydä testailemassa eri paikoissa ja jos innostaa niin sitten tutustua lajiin lähemmin. Tässä kohtaa voin antaa kumarruksen ja niiauksen Sportsetterille,joka auttaa muo tässä hankkeessa!

Sportsetter <- menkää ihmeessä tutustumaan,jos kiinnostaa kokeilla ja upottaa ittensä uusiin lajeihin ja haasteisiin,hihi. Ite oon nyt käynyt baletissa, pilateksessa ja nyrkkeilemässä viimesen viikon aikana, mutta mun sportsetter passeja en oo vielä lunastanut. Mahdollisuus olis Taekwondo-kurssiin ja Itämaisen tanssin alkeisiin,mm...

Baletti tunnilla kävin ihan elixian uutuustunnilla. Se oli hassua, kun kuitenkin aikoinaan lajin parissa on vietetty enemmänkin aikaa. Oli ihana muistuttaa itelleen millasta se olikaan ja huomata ettei ne taidot ihan tosta vain ruostu. Oih, tunnista sai kyllä ihanan hien päälle ja mieli vähän niin kuin lepäs joutsenlammen tahdissa tanssiessa.

Balettia ehdottomasti lisää myöhemmin, kivaa vastapainoa salitreeneihin.

Sitte oon juossu syksylenkkejä, mun mielestä syksy ilman sadetta on parhain aika ulkolenkkeilyyn, kunhan on oikea varustus.
























Kävin myös tutustumassa Sats-kuntokeskuksen tarjontaan. Menin kaverin mukana nyrkkeilytunnille nimeltään Fight as a fighter, oli oikein mieluinen tunti. Mä oon nyt ehkä enemmän kuntonyrkkeilyn tai jonkun muun harjotuksen puolella, mut oli toi kivaa vaihtelua. Siinä harjoiteltiin erilaisia tekniikoita ja tehtiin paljon parityötä, lopussa oli kuitenkin tämä ihanaakin ihanampi kuntosetti,eli viimeiset puristukset itsestä ja hiki kunnolla virtaamaan.

Jees-toivottavasti pääsen pian tutustumaan nyrkkeilyyn syvemmin, se on yks mun lempilajeista.

Ihanaa uutta viikkoa kaikille ja liikunnaniloa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti